1.4.09

Uønsket pasient.

Det er onsdag, som dere kanskje vet. Og første april. Er jeg den eneste som ikke har drevet med så mye spøker i dag? Virker slik, for alle lurer hverandre og ler av hverandres teite påfunn. De har prøvd på meg òg, med full lykke, for jeg husker aldri at det er første april. Går rett på, som en hodeløs kylling eller noe. Har dere opplevd noe særdeles gøy i dag, da?

Og jeg tror psykologen min har drevet gjøn med meg også, iallefall håper jeg det. For vi hadde satt opp time i dag, på et slikt kontor i byen. Måtte stresse skikkelig for å komme meg dit. Løp og løp for å rekke bussen, satt på bussen et laaaangt stykke, før jeg måtte løpe masse igjen for å rekke klokka tre-avtalen vår. Og når jeg kom dit, sånn cirka tre, så var det ingen der. Satt utenfor kontoret fra 15 til 15.30/16.00. Ingen som åpnet eller noe. Alt var låst og slukket. Og jeg var bare så sliten og ør at jeg ikke hadde krefter til å bli sint. Syntes det var kjempe dårlig gjort å bare droppe pasienten sin på denne måten. Jeg sjekket timelappen opptil flere ganger, og jeg har ikke tatt feil. 1. april 15.oo på rom 309 står det. Og det var søren meg der jeg var en time etter da også, eller rettere sagt; utenfor. Føler meg bare utrolig uønsket nå. Får kanskje ikke en ny pskolog heller. Selv om at jeg ikke klarer å åpne meg for han jeg har nå. Og hendelser slik som i dag hjelper ikke akkurat på tilliten heler.

Jaja, etter det dro jeg til biblioteket. Orket ikke helt å dra hjem, enda. Og forresten; på biblioteket så leste jeg Feministhåndboka, hvor jeg fant ut via en sånn test at om jeg hadde vært feminist, så hadde jeg vært en badgirlfeminist. Vet ikke helt hva jeg skal si om den saken, jeg. Greit nok, I guess.

Nå skal jeg ordne meg å dra på treningen. Har ikke trent på ei uke, så det skal bli godt. Vet jo at jeg sliter meg ut på en måte, men det føles samtidig så godt å trene. Føler meg bare så feit og ekkel om jeg ikke trener. Så ja, ønsk meg lykke til da. Og helst fortell om deres dag!

3 kommentarer:

  1. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett
  2. Dagen min har vært. Slitsom! Sto opp, kastet opp som sagt, stresset med å få i meg noe mat og kom meg til byn på en sånn ungdomsklubb. Hang litt med vennene mine der, plutselig kjente jeg meg døds sliten så jeg stakk hjem. Den kriblende følelsen i hele kroppen hvis du vet hva jeg mener?

    Jeg synes det var utrolig dårlig gjort av psykologen din å ikke møte opp! Det bør være en jævlig god grunn for å si det sånn...

    Vikkan.

    SvarSlett
  3. Min dag har også vært slitsom (kommer kanksje blogg senere) og jeg liker ikke 1. April, man kan ikke stole på noen i det hele tatt :S Jeg tror jeg har blitt lurt mange ganger, men jeg forstår det ikke egentlig :S

    Trening er herlig og dersom du har overskudd til det mener jeg at du bør klare det..

    SvarSlett