23.4.09

HOW THOUGHTFUL OF YOU

Den siste uken har vært... merkelig. Hatt endel manisk uke, noe som er veldig slitsomt. Men det er veldig bra også, for da får jeg gjort en masse ting og smiler masse. Det er så rart, for jeg kjenner på kroppen alle symtomene legen forteller meg. Og det skremmer meg. For når jeg kjennner hvilken fase som feiler meg akkurat da, så bør jeg jo vite hva som feiler meg. Eller hva?

Tentamen-uke har det også vært. Og engelsken gikk så ekstremt dårlig. Kjente den sosiale angsten kom med en gang vi satte oss tett sammen i det lille datarommet. Satt der og bare gråt, skrev bittelitt og ja.. prøvde å fullføre. Måtte tilogmed legge igjen lapp i hylla til læreren, bare for å forklare litt. Men jaa.. vet ikke hva dere vil høre fra meg. Hva vil dere høre?

1 kommentar:

  1. Jeg leser alltid uansett om du skriver om hverdagen eller følelser,

    sender deg en tanke hver dag, håper du har det fint, selv etter en manisk uke.

    Klem, Vikkan.

    SvarSlett