3.4.09

MASSE SOM SKJER

Da sitter jeg på skolen. Og det èn time før jeg egentlig begynner. Har historieframføring i dag, og fyren jeg har prosjektet med, har ikke gjort noe som helst. Seriøst, jeg blir så sint at jeg, ja... Men må klare å beholde roen. Har ikke lyst å ødelegge sjansen for bra karakter.

I går var en slitsom dag. Fullt av planer, masse trening, masse gladhet, masse tristhet. En masseravmasseting-dag, egentlig. Føler meg helt tom her jeg sitter og skriver. Allikevel så får jeg det til. Sitter to rare jenter ved siden av meg, på biblioteket. Gud, som jeg har så lyst på livet deres. Virker som de har et helt vanlig liv, med skole, fest, venner. Og hvor en dårlig date er det verste i livet for de. Selvfølgelig, jeg vet jo ikke noe om de. Kan hende ei av de egentlig sliter psykisk, men da er hun jævli god til å skjule det.

Merker jeg har det veldig av-og-på nå. I det ene øyeblikket kan jeg være superhappy. Nærmest manisk. Og i det andre så ligger jeg midt på gulvet og bare... skjelver. Hadde jeg hatt en garanti for at jeg hadde fått en ny sjanse og et nytt liv, hadde jeg kanskje tatt livet mitt. Men det har jeg ikke, så jeg må bare klamre meg fast til det gode som skjer meg, og håpe alt dette rotet i hodet går over snart. Har heldigvis en litt støttende familie, gode venner, fine lærere og verdens beste kjæreste. Og skal jeg si deg hva? Alle disse støtter meg. Og skal jeg si deg enda et hva? Jeg er så sinnsykt glad for at jeg har de. Hadde virkelig ikke klart meg uten.

Men nå må jeg gå og ha historieprosjekt. Også skal ha en god og deilig lunsj, halvtimes skole, og deretter psykologtime(noen som har lyst å banke han for meg om han glemmer meg igjen?). Og etter det er det påske!

Oppdaterer sikkert senere i dag. Og btw, hva er det sykeste dere har opplevd av humørsvingninger?

3 kommentarer:

  1. Det verste er kanskje at jeg går fra å være skikkelig hyper (jeg ville kalt det manisk, men siden jeg ikke har den diagnosen blir det vel feil?), der jeg ikke klarer å kontrolere meg i noen forstand. Tre minutter etterpå låg jeg naken og sammenkrøllet inntil typen min i krampegråt.

    Det er bra du prøver å holde fast til de tingene som er bra i livet ditt, det at du ser de er veldig bra :D

    SvarSlett
  2. Sykeste av humørsvingninger? Vel, på tirsdagen som var ble jeg rasende på mamma på grunn av en bukse jeg ikke fant. Jeg hylte og skrek i rundt en time. Klikket for hver eneste lille ting som var gale. I neste øyeblikk satt jeg og lo fordi jeg var så sint.

    Velkommen til mitt liv.

    Klem, Vikkan som er glad i dag :)

    SvarSlett
  3. Hm...Fra å le/være "glad" til jævlig deppa og selvmordsforsøk kanskje...i løpet av noen minutter -_-

    SvarSlett