1.4.09

OH YES.

Bare sånn at folk vet det - jeg overlevde treninga.

Og ja, det føles litt godt nå. Er alltid kjempesliten når jeg kommer hjem, men alt føles så mye lettere. Klarere i hodet på en måte. Er det andre som føler det slik? Uansett, i dag var en stor dag sånn treningsmessig. For jeg ble nemlig valgt ut til laget som skal sendes til Sverige. For de som ikke har fått med seg, så spiller jeg basketball. Spiller foreløpig for tre lag, (junior, senior og krets) men dette er bare midlertidig. Må mest sannsynlig kutte ut et lag til neste lag, dessverre. Men får uansett dra til Sverige da. Hoppet av glede når treneren sa det. Mister festen natt til 1.mai, men det er verdt det. Så absolutt.

Okay, må roe ned litt nå. Merker jeg er kjempesliten. Skal skrive et foredrag til i morgen, og det er temmelig stress, så burde egentlig ikke sitte her å blogge. Pytt, pytt. Læreren er vel glad jeg i det minste skriver. Norsk vet dere. Oh yes, Stines beste fag. Hittil.

Men ja, jeg stikker nå. Drømme søtt og drømme om meg. Elns. Haha! "veldig morsomt stine. not."

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar