14.4.09

HARDCORE DAY

Jeg burde egentlig vært på skolen nå. Men orket ikke. Eller, jeg helt sikkert klart å  vært der om jeg hadde orket, men jeg orker ikke å orke. Huff, blir sliten av alt å orke-praten.  Har veldig dårlig samvittighet, det skal sies. For jeg har mattetime klokken ti i dag, og med manglende timeantall PLUSS mattetentamen neste uke burde jeg(åh hjelpes, tentamen også, ja). Men ja, jeg sitter her akkurat nå og det kan jeg ikke endre på nå. Om jeg skal gjøre en endring i nærmeste framtid får vi se på. 

Det er mye fint som skjer med vennene mine for tiden, og det er bra. Jeg blir alltid veldig glad når det skjer bra med de, de fortjener det. Vet at vennegjengen har vært gjennom mye og jeg unner de alt det beste. Tross alle krangler vi har vært gjennom oppover i tiden, tross alle som har kommet i mellom oss. Men ingen splitter meg og vennene mine, da angrer man. og det er mildt sagtThanks, folks, you are sooo making my day better. Ja, da var dagens klissete venne-innlegg skrevet. 

Jeg skal til biblioteket i dag, må få levert de bøkene jeg skulle ha levert for eeeeeeeeevigheter siden. Og så er det ekstra lang kor-øvelse i dag. Føler jeg kommer til å hjemme meg på kjøkkenet i kirka, er så angstfylt å stå oppe i benkene med alle de folka. Kan jo alltids dra med D bortover, han hater å stå i koret nesten like mye som meg(bare å melde meg ut sier du? åh neei, det er ikke mulig, er jo litt gøy iblant.haha). Føler D kommer til å le mye i dag. Angrer på at jeg fortalte han om meg og lederen. Og selv om at det skjedde èn gang for lenge, lenge, lenge, lenge, lenge siden; så får jeg høre det som om det skulle ha skjedd hver dag. Oh my god, Stine, tenk at du har hatt sex med en 21-årig leder. Voks opp, D, før jeg kaster deg til løvene. 

Messy innlegg, beklager, men er tross alt min blogg. Som dere sikkert har skjønt, for jeg presiserer det om og om igjen. 

XOXO - lixom. 

Stine. 

1 kommentar:

  1. Jeg kom meg heller ikke på skolen i dag, men jeg har vært syk da:S

    Jeg kjenner følelsen av at du ikke kan slutte fordi noen ganger er det jo kjekt. Jeg har det slik med håndball, jeg hater det, men likevel ligger det mitt hjerte utrolig nærmt.

    Jeg syns ikke det å ha gjort en 21-åring er ille, jeg har hatt meg med en som var yngre enn meg:P En jente som har seg med en som er yngre enn seg selv liksom:P

    SvarSlett