8.4.09

USIKKER



Jeg vil, men samtidig så vil jeg ikke.

3 kommentarer:

  1. Jeg likte bildet ditt, det er noe som er veldig sant i det. Jeg må innrømme at jeg ikke helt skjønnte kommentaren etterpå.

    Men nå som du har endret farger er det litt vanskelig fordi man ikke ser linkene, så et lite tips er å endre fargene på de. :D

    SvarSlett
  2. Tror ikke det nødvendigvis TRENGER være viljestyrken deres som er så sterk, selv om jeg skjønner poenget...Men flere som er så livredd for mat osv at mat rett og slett ikke er et alternativ. Jeg vet ihvertfall at hun ene jeg var innlagt med rett og slett spiste KUN det hun måtte, det var ikke noe spørsmål for henne å bli f.eks fristet av annen mat. Hun var kjempefascinert av mat og kunne snakke mye om det liksom. Spurte henne faktisk om det...
    Er vel det at hjernen tilslutt blir så fastkjørt at---ja, det bare blir sånn.
    Det ble kanskje litt uforståelig menmen.

    SvarSlett