24.4.09

STAND UP AND FIGHT

- det var det som sto som oversikt på en av bloggene jeg leser. Og det betød virkelig mye for meg da. Jeg ble inspirert til å stå igjen og kjempe mot sykdommen min. Jeg er lei av å la meg bli herset med. Jeg er lei av å hele tiden være redd for alt. Vet at jeg må godta mange av symptomene, og at det av og til kan føles veldig tungt, men jeg må stå i mot. Dette er ikke et godt liv å leve, og da må jeg skaffe meg det Gode Liv. Jeg leter etter perfeksjonisme, men må komme meg på bra-stadiet først. Det tok meg langt tid å innse at jeg ikke kan få til alt, det var hardt å svelge. Men jeg lever i alle fall. Og jeg har klart meg temmelig bra, tross alt.

Så hjelp meg, folkens! Hjelp meg å holde meg oppe, jeg står på kanten her.

1 kommentar:

  1. Det er jo utrolig bra at du har motivasjon til å frotsette å kjempe.

    Jeg har selv opplevd det å innse at man ikke kan få alt, og det er et hardt slag i trynet. Jeg føler ikke jeg er komt over det enda:D

    Lykke til:D Stå på:D

    SvarSlett