4.6.09

motivasjonslinker + 1 lite spørsmål

heisann, folkens.

ja, da har det gått en liten stund siden jeg har skrevet. det vil si et par dager, og jeg skal innrømme at jeg har bittelitt skyldfølelse for at det har gått såpass lang tid. virker som dere andrer oppdaterer både titt og ofte, noe jeg synes er flott forresten! men jeg ser i kommentarfeltet at dere liker mitt forrige 'glad'-innlegg, og stilte for eksempel spørsmålstegn ved motivasjonsbøkene jeg har lest. nå skal jeg innrømme at jeg ikke helt husker titler eller forfattere, men detektiv Stine er på saken og kan sikkert fortelle det i neste innlegg (som forhåpentligvis ikke er så lenge til jeg skriver).

noe som jeg faktisk husker er linker på nettet som jeg kan henvise dere til. vi har da linken her, som jeg liker å lese. det er en veldig fin annonse som skriver litt om depresjon og hva man selv kan gjøre. skal innrømme at jeg ble skremt av artikkelen og torde ikke å gjøre så mye av det som sto der, men tilslutt så fulgte jeg faktisk mange punkt. og vet du hva, de hjalp! her er en annen link som jeg leste, den er fra et nettsted som heter lommelegen. så får dere lese disse to artiklene til jeg har somlet meg til å finne de motivasjonsbok-titlene.

det er sent og jeg sitter her med sosiologiprosjekt, engelsk-lekse og drama i vennegjengen i tankene. jo, også skal jeg på hippie-fest nå på fredagen. noen forslag på hva jeg kan ha på? please, please, please! jeg trenger deres forslag.

5 kommentarer:

  1. Sikkert for seint og svare å spørsmålet ditt nå, men selv om jeg hafde vært tidsnok hadde jeg desverre ikke hatt peiling :P

    Men takk for linkene, jeg likte de :D
    Kanskje jeg leser en av bøkene og, om du finner de og legger de ut her :D

    SvarSlett
  2. Litt sent for meg å svare på hva du skal ha på deg, men du får skrive hva du gikk i, eventuelt legge ut bilde hvis du ønsker det :))
    Jeg liker det du skriver for tiden, det er veldig motiverende, for en slags følelse av at alt skal gå bra til slutt, for oss alle.

    Det er betryggende for meg og vite at du har det bra, jeg tviler ikke på at du har det tøft og tungt ine i mellom, men du er så full av mot at du klarer deg! Dette er flott Stine!

    Klem, Vikkan.

    SvarSlett
  3. Om du vil lese bloggen min, som nå er låst, så send e-postadressen til cookiehead@live.no.

    Dine kommentarer hjelper, så jeg hadde likt om du fortsatte å følge bloggen :)

    SvarSlett
  4. Jeg håper du hadde det gøy på festen og at du har det okei nå!

    SvarSlett