18.6.09

vondt, men snart bedre.

i dag har det ikke vært så lett. jeg sliter virkelig nå. dere trenger egentlig ikke å skrive sånne søte håp-meldinger, for jeg vet at alt blir bedre (og mere positivt) i morgen. men i dag leker jeg meg med tanker jeg ikke burde ha i hodet, og alt føles bare virkelig tungt ut. klarer så vidt å stå oppreist. vil bare legge meg, og forsvinne fra denne verdenen. heldigvis har jeg gode venner, som jeg tør å være ærlig til, og som hjelper meg når jeg sier at jeg har det tungt. tror det er veldig undervurdert det å si ifra. for det er ikke lett som venn å skulle 'se det på deg' om du er syk/psyk, så for all del folkens; si ifra. det gjør det så mye lettere for både deg selv og for vennene deres.

i morgen er det sommerferie, og for å være ærlig så vet jeg ikke hva jeg synes. er så lei av alt nå. vil ikke ha fri, vil ikke ha tid til å kunne tenke meg dårligere. som så mange andre får jeg mest sannsynlig ikke lov til å jobbe, og hodet mitt går i spinn. hva skal jeg da gjøre? vet jeg bare må holde ut, prøve å nyte dagen, få så mye sol på kroppen som mulig, henge med de andre som ikke jobber, prøve å besøke flest mulig venner, komme med lunsj til de som faktisk jobber og bare nyte det så mye som jeg kan. gruer meg litt til å måtte vise kroppen min i sommer, men det ordner seg.

og btw, i natt hadde jeg det så sinnsykt vondt at jeg ønsket om å kutte var stort. og det er egentlig ganske ille, for jeg har aldri drevet med kutting. ikke en gang risping. har bare så fysisk vondt i kroppen. føler meg så ensom nå. kjære gud, hjelp meg værsåsnill! og hjelp alle de søte som leser dette. velsigne dem. de er så gode og fine mennesker. alle sammen.

3 kommentarer:

  1. I dag vet jeg akkuratt hva du mener, for dagne min har vært vond.

    Men som du sier vet jeg at vi skal klare oss, ellers hadde vi ikke vært skapt.

    Jeg elsker måten du skriver dette innlegget på btw.

    Stå på, jeg tenker på deg :D <3

    SvarSlett
  2. Tenker på deg og jeg håper du har det bedre nå.

    SvarSlett
  3. Jeg skriver en søt melding likevel jeg. Jeg vet det kommer til å gå bra med deg, måten du skriver på at dagen i morgen blir lettere med samme troen og gløden hver gang, viser det at du er et uhorvelig sterkt menneske! Stå på videre Stine!

    Klem, Vikkan.

    SvarSlett