14.6.09

just a question;

hva skal jeg skrive om i neste innlegg?



6 kommentarer:

  1. Først av alt syns eg du skal svare meg på kommentaren i forgje innlegg :D
    Så vil eg gjerne veta meir om historien din, for sjølv om eg har lest bloggen din lenge føler eg ikkje at eg veit noke om bakgrunnen din :S

    SvarSlett
  2. Du kan skrive om hvorfor du bare skriver med små bokstaver. Kanskje jeg er den eneste som har lagt merke til det, men men xP

    SvarSlett
  3. Det er jo bare i overskiften da :P Men det var et godt spørsmål Vibs:P

    SvarSlett
  4. haha, jeg bruker avogtil å skrive innleggene mine med små bokstaver, men ja..
    kom igjen folkens, jeg trenger virkelig litt inspo fra dere ;* sneiks..

    SvarSlett
  5. Jeg syns du skal skrive om akkurat det du har lyst til å skrive om! Kjedelig svar, jeg vet. Men jeg vil i tillegg høre om hvordan problemene dine startet, hvis du husker noe om det?

    Jeg tenker på deg, jeg.

    SvarSlett
  6. Du kan skrive om det som går gjennom hodet ditt akk ide du leser dette. Hva du tenkte like etter du leste det, eller like før.

    SvarSlett