26.9.09

ufullstendig.

warm feeling
cold feeling
feeling so much
i don't want it
anymore

for tiden så er jeg er glad, men ikke fullstendig glad. jeg er trist, men ikke fullstendig trist. det er så mye som skjer for tiden. altfor mange tanker og følelser å ta hensyn til. altfor mange motstridende meninger. jeg er så lei av kaos, og jeg kjemper innbitt for å holde meg selv i orden. det er hardt, det er det, men jeg føler jeg må. har ikke noe valg. hadde jeg bare visst hvilke tanker som var rett å tenke. hvilke handlinger som er rett å gjøre. jeg vet ingenting lengre. kun at jeg lever feil. jeg tror jeg lever feil. for enten så lever jeg feil, eller så er det at jeg egentlig ikke burde være i live. kan noen fortelle meg hva som er rett?

smile - gråte
snakke - tie
leve - død

3 kommentarer:

  1. Du må vente, håpe og fortsette.
    Tenk på alt det du sier til meg, det gjelder deg også!
    Du kommer deg på rett spor igjen, Stine.

    SvarSlett
  2. Ingen kan vel fortelle deg hva som er rett, det er noe du må føle på selv. Jeg vet det er vanskelig for jeg sitter i samme situasjon selv. Det er slitsomt, hardt og tøft. Jeg kan bare tenke meg hvordan det er, og jeg tror jeg vet hvordan du har det nå.

    Jeg er her alltid for deg, Stine. Hvis det er noe er det bare å komme til meg, jeg kan hjelpe deg å undre, tenke og føle. Sammen kan vi finne ut hva som er rett.

    Mange varme tanker fra Vikkan.

    SvarSlett
  3. Jeg tror det er bedre for deg om du fikk kaoset UT, for det er ikke noe bra for deg å holde alt inne. Skriv her om du vil, skriv så mye du klarer. For da blir det nok litt lettere i hodet ditt. Jeg bryr meg om deg.

    SvarSlett