7.9.09

savn.

jeg tenker litt faen, faen, faen nå. for jeg sliter veldig mye med å holde meg oppe. vet at det er mest bare for i dag, ettersom at jeg er så sliten i hodet etter en intens helg i Bergen. ting føles så tungt, og savnet etter den ene, gode venninnen som bare kan sitte her og nyte stillhet med meg savnes. jeg lurer fælt på hvordan det er å ha den bestevennen å kunne tenke tilbake i tiden med. denne ene personen du alltid har fortrodd deg til, som kjenner deg nærmest ut og inn. gud skal vite hvor mye jeg har lyst til at denne personen kunne ha kommet inn døren min, med filmer han/hun vet jeg liker, og masse albumer med vår fortid inni, som vi kan sitte å se i. men denne personen vil ikke komme inn døren, det vet jeg godt. og grunnen til at jeg vet det, er for at denne personen ikke finnes. og det er egentlig ikke noe spesielt buhu over det, vil ikke ha masse stakkars deg-meldinger. men ja, jeg skal slutte å bable slikt tøv som jeg gjør.

ting blir bedre, det vet jeg. men vil bare ha litt ro og fred. sitter og spiser masse crap nå, som jeg vet jeg blir kvalm av, bare slik at jeg kan bli kvalm og kaste opp. og kaster jeg ikke opp, så legger jeg på meg såpass at jeg har grunn nok til å spise minimalt og trene hardere. med andre ord; jeg er på dypt vann.
noen tips til bedre framtid?

5 kommentarer:

  1. Håp, smil, lev, slapp av og tenk positivt!
    Jeg heier på deg <3

    SvarSlett
  2. Jeg er egentlig ikke særlig god til å gi råd eller tips (believe me! xD), men jeg har iallefall fått meg et nytt "motto" for framtiden, og det er å prøve å se positive ting i alt. And never give up! :D På nedoverbakker er det alltid en oppoverbakke, det spørs bare hvilken retning du går ;)(Ooh, deep one ^_^ Hihi, neida xD)
    Men jeg er sikker på at du klarer å komme deg opp den oppover bakken, uansett hvor bratt den er. (Var da fælt som jeg skulle skrive i metaforer xD haha xD)
    Stå på, sweetie! STOOOOOOOR klem ^_^

    SvarSlett
  3. Det gjør vondt å lese at du har det tungt! Og hadde jeg visst hvordan få en bedre framtid så hadde jeg delt den med deg! Men dette klarer du og vi finner etter hvert alle sammen vår vei mot en bedre framtid, det tar bare litt tid! Og jeg vet det er dritt, at det er jævlig, men jeg håper du ikke tenker på å gjøre noe drastisk. Ikke at du skriver at du skal det eller noe, men jeg blir bare litt redd for deg fordi jeg kan merke motløsheten din i ordene du skriver. Bare hold ut Stine! Og gi en lyd fra deg, bare sånn at jeg vet du lever.

    Mange, mange klemmer, Vikkan.

    SvarSlett
  4. Skal ikke si jeg skjønner akkurat hvordan du føler det, men jeg tror jeg skjønner det, litt ihvertfall. Er litt samme plassen nå...Veit liksom ikke hva mer jeg kan skrive enn det som allerede har blitt nevnt, men aleine er du ihvertfall ikke, husk det :)

    SvarSlett
  5. Åå, det er ikke hyggelig å lese slike ting som dette. Du er bare helt vidunderlig, og jeg vil så gjerne at du skal ha det bra!
    Du hjelper meg så utrolig mye, og jeg håper inderlig at jeg kan gjøre noe for deg og. Om du trenger meg er det bare å si fra, for jeg stiller opp for deg :D

    SvarSlett