15.9.09

forbudt kjærlighet.

øyner møtes, blikk deles, det tenkes; det fantaseres.

det er mye som kan skje mellom to mennesker. følelser som ikke burde være til, men som av en eller annen grunn er der allikevel. det er snakk om følelser - romantiserte følelser - som aldri burde ha kommet. men kan ikke noe for det; jeg har følelser for henne, og jeg er fullt klar over at jeg ikke burde. tro meg, jeg har prøvd å komme over henne. men jeg klarer ikke, hun er for nydelig. det handler ikke bare om hvor vakker hun er, men de mange trekkene ved henne, som person. for eksempel måten latteren triller ut av kroppen, eller det søte smilet hun får når hun står der og hører musikk for seg selv. det har med væremåten, og hvordan hun svever i gjennom rommet. jeg klarer det ikke, men vær gang hun er i omegnet, så må jeg holde meg nær. nær henne.

jeg har ikke kjent henne lenge, men siste ukene har vært nok. jeg har har forstått hvor fantastisk hun er. og hvor umulig denne situasjonen er. jeg vil, men kan ikke. greia med sosiale roller ødelegger veldig mye akkurat nå. hva gjør man med en forbudt kjærlighet som ikke vil gå bort? dette har preget èn måned av livet mitt allerde, hvordan går jeg fram for at det ikke skal gå mer tid? jeg kjemper for å bli fri, men det går ikke. hjelpes, føler jeg suger som menneske for tiden.

you're standing right in front of me

so close, but yet so far away

6 kommentarer:

  1. Det er deilig å være forelsket -deilig når det er lov. Jeg kan ikke forestille meg hvordan det er å være lesbisk og forelsket i en jente, men jeg vet jo ikke om hun var lesbisk også. Det må være et tøft dilemma, håper det går bra for deg!

    Klem, Vikkan/jeg krysser fingrene for deg!

    SvarSlett
  2. Jeg tenker på deg hver dag.

    SvarSlett
  3. Vikkan: Det spiller ingen rolle om hun er lesbisk eller ikke. Jeg må glemme henne, uansett hvor vanskelig det enn er.

    Linn: Du er så bra, du. Rett og slett.

    SvarSlett
  4. Forelskelse er kjempe deilig :D JEg håper du tørr å ta kontakt med hun ;)

    SvarSlett
  5. Men du har den beste forelskelsen av dem alle, Maria. Seriøst, ta vare på Egil; dere er det mest perfekte paret jeg vet om. Nyt tiden med han. Plutselig kan det være slutt, og da angrer man for at man ikke tok bedre vare på de herlige minnene.

    Nyt livet, folkens - livet er viktig.

    SvarSlett
  6. Akkurat det det der kjenner jeg meg veldig igjen i. Selv om det er snakk om en gutt, da. ;)
    Men jeg regner med at det er enda vanskeligere om man er forelsket i en av samme kjønn.
    Jeg vet ikke annet å si, enn at du må prøve. Jeg prøver, og jeg har kommet ett stykke på veien. Men om jeg noen gang klarer å glemme han, det tviler jeg på. Jeg synes ikke egentlig man skal glemme heller, men huske det som var fint med det. =)

    SvarSlett