28.3.09

Ljus och Stjernà

Det er lørdagskveld, og jeg sitter her. Er invitert med ut og greier, men vet ikke helt om jeg orker. Hadde kjæresten på besøk fra i går -> nå nettopp. Var deilig det altså, men jeg kjenner det på kroppen. Blir alltid så sinnsykt sliten med bursdagsfester og slikt. Vet ikke, er bare så masse folk og ansikter og styr og bråk. Kan fort bli lei dette, jeg.
Men jaja. Får vel bare ta det med ro. Tenne masse lys og plassere rundt omkring på stua. Sånn, siden at det er Earth Hour 09 i dag.

Hva med dere andre, hvordan går det med dere i dag? Er dere like opplyste som stearinlysene rundt omkring Norge / Verden i kveld?

1 kommentar:

  1. Hei :)

    Jeg er som deg også invitert ut i kveld. Men her sitter jeg... Orker ikke bevege et ben i kroppen, vil bare være. Være her. Tar det heller med ro med mine søstre i kveld. Lage pizza og sånn.

    Håper du har det fint, se på dagen i morgen som en god dag :)

    Klem, Vikkan.

    SvarSlett