29.3.09

Spillkveld

Det er spillkveld nå. Jeg vet ikke helt om jeg gleder meg. Eller, det er jo kjempekos. Masse venner, masse latter, masse minner... og masse angst.
Huff, må slutte å ha det sånn. Jeg synes fastlegen skal slette all ventelisten, så jeg kan komme meg til ordentlig hjelp nå. Ikke bare den dustete skolepsykologen. Ja, det synes nå jeg.

I går var en så utrolig fint dag. Har nettopp lastet opp bilder, og jeg smiler bredt. Tror ikke jeg kan finne på noe finere enn å slappe av ei hel helg med den fine-fine kjæresten min. Hun gjør at jeg føler meg så komplett. Alt det vonde går på en måte bort, jeg kan bare slippe tak i all angst og bare falle mykt i armene hennes.

Så, fortell meg! Hva ellers foregår rundt omkring i verdenen? Er det noe nytt og spennende? Please, please sladder... kom hit!

2 kommentarer:

  1. Fint navn du har :)
    Tror egentlig ikke det foregår så mye i fortiden, hvertfall ikke i min verden. Annet enn at klokka har blitt stilt en time framover! Veldig spennende, eller hva?

    SvarSlett
  2. Lite som er veldig intrisant som foregår i min verden og:P

    Men det er så herlig å ha det så godt med en person, jeg kjenner virkelig den følelsen. Du må ta vare på de øyeblikkene<3
    Stå på, du klarer det om du vil :D

    Klem fra Maria

    SvarSlett