10.7.09

rask hilsen pluss rask gjenkomst.

gled dere til mandag, for da kommer jeg hjem fra hytta; klar til å kommentere masse-masse! men det betyr at dere må skrive mange koselige innlegg, og kommentere her, sånn at jeg kan klikke på den koselige linken deres og kommentere til dere tilbake.

wow, jeg føler meg lite kreativ nå. alle stresser rundt meg. pakker, roper til hverandre, lager rask middag, skrur musikk på, skrur musikk av... dette er livet, folkens. og det er herlig! håper alle får en kjempefin helg, og dere må kose dere masse. jeg tenker på dere alle, dere har blitt mine koselige nettvenner. og Stine er glad i nettvennene sine. alle som en. så ja, jeg er glad i akkurat deg. føles det godt? håper det. slenger btw med et bilde, som jeg digger. enjoy!

2 kommentarer:

  1. Det er veldig bra at du skal på hyttetur :D Det blir sikkert kjempe koslig.

    JEg er glad i alle nettvenenne mine, og du er en av de :D

    SvarSlett
  2. Håper du får det koslig på hytta da:)

    SvarSlett