13.7.09

liste-oppfordring.

jeg må skrive innlegg føler jeg. blir nærmest syk om jeg ikke gjør det, føler jeg igjen. som sagt så var jeg i slektstreff i helga. alle spør meg om hvordan jeg har hatt det, og som vanlig har jeg sagt at jeg ikke helt vet. jeg er en sånn person som må få ting litt på avstand. krever litt tid til å tenke. og jeg har funnet ut at slekta mi er sinnsykt digg. jeg har hørt utallige familiehistorier, blitt klappet på hodet, klemt av alle mulige forskjellige mennesker, sjekket opp på badet, festet, drukket væske som egentlig kun er for myndige, kost meg og hatt en kjempe helg.

helgen min har vært helt konge, men allikevel så føler jeg meg ikke helt på topp. føler meg heller litt mere nedstemt av årsaker jeg ikke har tenkt til å dele med dere, i alle fall ikke ennå. ting går videre, og jeg skal komme sterkere tilbake. for jeg har kommet så langt, riktig nok takket være alle mine viktige støttespillere i livet, men jeg kommer i alle fall sterkere. og det håper jeg dere gjør også. enda sterkere, enda bedre! helt til vi nyter hvert eneste sekund av vårt verdifulle liv. jeg vil oppfordre dere til å skrive en liste i kommentar-feltet, over ti ting dere setter mest/ stor pris på i livet. så tenk dere om folkens, hva er flott i deres liv?

og her er listen min over noen ting jeg vil gjøre før jeg dør:
hoppe i fallskjerm
reise jorden rundt
bestige de ti høyeste fjellene i Norge, minst
svømme med delfiner
lære meg å surfe
oppleve så mange konserter som mulig
lære meg å spille gitar
sette meg på et tog uten å vite hvor jeg skal
roadtrip fra Lindesnes til Nordkapp
sykle i Danmark
reise med båt innover Hardangerfjorden

1 kommentar:

  1. Vet du hva? Vi skal få det bedre, begge to. Den listen høres bra ut, den skal du bruke resten av livet på å fullføre, søte.

    SvarSlett