8.7.09

et skritt om gangen.

okei, det er på tide å skrive noe her på bloggen min. føler egentlig jeg skylder dere lesere det. kan først si at jeg føler meg helt f*cked up nå, men det er sikkert bare fordi det er 'tidlig' på morgenen, og alt det der. jeg liker uansett å tro det. for i dag skal bli en herlig dag. har ikke peiling på hva som skal skje, eller hva jeg skal finne på, men noe blir det! mulig jeg skal på kino med familien og se 3D-versjonen av Istid3. i tillegg har jeg lyst til å lete i kjelleren og finne fram tomme album slik at jeg kan lime inn bilder og drive med scrapbooking. det er dårlig vær ute, så da må man finne på minnesrike aktiviteter å drive med inne. har dere noen forslag der, forresten?

ellers har jeg sittet en god del foran datamaskin/TV og fulgt med på minnesmarkeringene av selveste Michael Jackson. det er synd at hans tid for å dra opp i Himmelriket var kommet, men flott at det gjøres på en så flott måte. det er ikke noen vits å stå her holde taler om at dette var for tidlig og at han må komme tilbake og blablabla, noe de talende i markeringene hans har forstått. la oss alle ønske han og alle andre som har gått bort lykke til på veien opp til Himmelen! de har endelig fått fullstendig fred.

jeg skal tidlig opp i morgen, har en masse avtaler. så derfor har jeg bestemt meg for at det skal bli en kort, men koselig kveld i kveld. vurderer å ha en egen Stine-kveld, hvor jeg kun tenker på meg selv og mine ønsker. det anbefales! alle der ute fortjener jo det beste, og å ha sin egen kveld. for meg antar jeg at det blir å rydde(ja, med litt musikk bakgrunnen så blir det faktisk som terapi for meg), kanskje en kort film, smøre meg inn med masse dyre kremer fra sminkebutikken til mor, tenne stearinlys, meditere, skrive dagbok med penn og papir, og ja, har ellers ingen andre planer. får vel heller være litt spontan i kveld. i tillegg har jeg planer om å publisere en liste over ting jeg har lyst å gjøre i livet. kan skrive litt mere om hva slike liste-skriverier betyr for meg da, men kan legge til at det har stor betydning for meg.

så fortell meg, hva ville dere gjort om dere skulle ha hatt deres egen kveld, hvor dere bestemmer planene selv?

3 kommentarer:

  1. Synes det høres ut som en god ide med en kveld til seg selv. =) Når jeg har alene kveld, pleier jeg å ta meg ett langt bad, og la badekaret fylles sakte. Har gjerne i skumbad, og tenner stearinlys og eventulet røkelse. Så setter på musikk, eller leser en god bok.

    Det er bare godt å ha litt tid til selg selv.

    Ønsker deg en koselig alene kveld! =)

    SvarSlett
  2. Istid 3 i 3D-versjon er ufattelig morsomt. Jeg håper du får en fin kveld, og du må vite at jeg bryr meg om deg!

    SvarSlett
  3. Jeg ville først ta et langt bad og smøre med inn i gooood bobylotien, som lukter himmelsk. Så ville jeg har satt på musikk og gjort noe jeg elsker. Kanksje osm å skrive dagbok, sitte på pcen og prøve å skrive en novelle (UTEN å bruke internett) eller kanskje bake noe godt, bare for å spise seg kjempe dårlig på den himmelske deigen :D

    Jeg vil gjerne lese en slik liste!

    SvarSlett