21.5.09

Hjertelig god dag!

Jeg har ikke skrevet på lenge. 14.mai er sist gang for å være nøyaktig. Og jeg sitter her,k funderer på om jeg burde skamme meg på grunn av det, eller ikke. Dette er jo tross alt min blogg, jeg bestemmer når og hva det skal skrives om, men vil helst ikke skuffe de som faktisk gidder å lese dette heller. De gjør jo masse for meg. Kommenterer, inspirerer og holder meg oppe. Takk, folkens! Setter veldig pris på dere der ute i blogge-land.

Nå hadde det kanskje passet fint med en liten oppdatering samt et lite dikt, som jeg i det siste har begynt med å poste ut, men det skal jeg faktisk ikke. For i steden skal jeg gå og holde kjæresten med selskap, har faktisk holdt henne med selskap i hele uken nå, og feire meg selv og min uutholdende psyke som har holdt seg sånn noenlunde frisk i en uke. Gratulerer til meg.

Ha en hjertens herlig Kristi Himmelfartsdag, folkens, jeg er veldig glad i dere,

Stine

2 kommentarer:

  1. Håper det går fint med deg og kjæresten og at du har det bra :))

    Alltid koselig å lese hva du skriver uansett om det bare er en setning. Håper du har hatt en fin dag også, det har jeg!

    Klem, Vikkan.

    SvarSlett
  2. Fant nettopp ut at jeg ikke har skrevet kommentar til deg O_o *skamme seg*
    Sorry, jeg vet bare ikke alltid hva jeg skal skrive :P
    Men jeg håper du har det bra og at du har hatt en fin dag ^_^

    Klem <3

    SvarSlett