14.5.09

GI MEG ET SMIL

Gi meg et smil - og jeg smiler. send meg et blikk - og jeg er der for deg, klar til å ta imot hva enn det er.

Gi meg dine tanker - og jeg er der for deg. gi meg dine tårer - og jeg skal gråte med deg.

Vit at jeg er her for deg. Alltid min støtte finner du hos meg. men vit også... at jeg aldri kan åpne meg for deg.

Vit at jeg kan smile tilbake være glad for deg, gråte for deg, leve for deg. Men jeg kan aldri gi deg en del av meg.

Jeg åpner meg ikke slik jeg vil du skal gjøre. Jeg gråter ikke slik at du kan trøste meg. Jeg trenger det så inderlig.

Men vit at jeg allerede er ødelagt. Enkelte sår vil aldri leges. Jeg kan ikke slippe deg inn til meg.

Om du ber av hele ditt hjerte - så kan jeg ikke. Vit at jeg vil vite at jeg trenger det. Men prøv å forstå at jeg kan ikke.

Forstå at min smerte har omkranset meg. Innvendig er jeg død. Og det er ingenting mer der for deg å vinne.

Jeg lever mitt liv gjennom andre. Jeg puster din luft tenker dine tanker deler dine sorger frydes over din lykke.

Alt fordi jeg vil ikke puste lenger om jeg tenker mine tanker. tar fram mine sorger eller kjenner på min lykke.


Anonym

Fant på nettsiden SiDetMedOrd.

Favoritten min nettopp fordi det sier så mye om meg og omverdenen.

1 kommentar:

  1. Utrulig fint, og det er slik man føler seg når man er langt nede. Jeg vet det er håp, du må aldri gi opp. Selv om det er tungt nå, så er det alltid håp, og det må du aldri glemme:D

    Jeg vet u kan klare det, jeg har tro på deg :D

    SvarSlett