9.2.10

til vikkan.

verden er kanskje et kjipt sted nå
du føler det er umulig
ting kan ikke bli verre
alt blir bare så altfor teit for deg
følelsene strømmer på
og du vet ikke hva 
som  mer kan gå galt
 

men vet du hva
det er ikke så
verden er et flott sted
ditt liv vil også bli flott
for i morgen er en ny dag
en ny dag betyr nye muligheter
muligheter til den store sjansen
for et bedre liv
 

og snart kommer våren
med solen som skinner
gjennom våre liv
spesielt i ditt liv
for du er den vakreste
av oss alle
du er den flotteste 
av oss alle
du er vikkan
og vi elsker deg 
for at du er du
 

4 kommentarer:

  1. Du er virkelig et vakker menneske Stine...

    SvarSlett
  2. SV; Jeg skulle egentlig til Trondheim, men jeg vraka meg selv på å kjøpe tusenmilliarder cd-plater - så jeg skal nok ikke likavel.
    hahaha

    -Ingeborg

    SvarSlett
  3. Heihei! Så koselig å vite at du leser og digger bloggen min. Det er oppmuntrende :D

    Meget søt blogg selv, om jeg får si det. Ha en søt kveld :]

    SvarSlett