20.2.10

take a risk; stop giving up.

hva er det som gjør at folk tror de kan behandle meg dårlig? individuelt er det verken intenst eller brutalt, men når det stadig kommer flere og flere som stadig gjentar hverandre føles alt sårt. selvfølelsen daler ned, tankene svirrer rundt og jeg nærmer meg den negative sirkel. heldigvis vet ikke de det gjelder hvor vondt alt dette merker meg. heldigvis - for er det for dem ikke like bevisste handlinger som det kunne vært. men bevisst eller ikke, folk kan ikke behandle meg slik. det er ikke bare-bare å bryte løfter, oppheve avtaler, bryte bånd, komme med bespottede anklager, gi opp vennskapet man har lovet kun fordi det er det aller enkleste for de. jeg lar de ikke - jeg er for verdifull for slikt. i mitt liv er jeg perfekt. i ditt liv er det du som er det perfekte. så ikke la noen / noe ødelegge det perfekte du ble født med. det du har dypt inn i deg. ta heller vare på hverandre, ofre litt for hverandre. er så trist når alle de fordømte menneskene ikke engang prøver å kjempe for det som er viktig for dem. de lyver for både seg selv og andre. minst to sjeler blir i det øyeblikket litt mere ødelagte. to uknyttelige bånd får den skjebnen de aldri må oppleve; de blir knyttet opp. hjelp meg, jeg trenger deres hjelp. gjør verden til et litt bedre sted ved å være litt modigere. ikke bryt det gode dere har. 

beklager om innlegget var for innviklet, eller privat.

hva er dere leseres tanker?

4 kommentarer:

  1. De som behandler deg dårlig aner ikke hvilke vakker person de går glipp av å bli kjent med! Tro meg! For du er en utrolig vakker person!

    SvarSlett
  2. Sv: Så søt du er. Dagen min ble bra. I morgen/i dag så skal jeg bare slappe, siden det er søndag. Sove lenge og nyte ferien. Hva er sine planer for søndagen? :]

    SvarSlett
  3. Sv: Håper du er frisk i morgen da! Hvis ikke så får du kose deg og chille og sånt.Og de småturene med oppsamling av positivitet hørtes ikke dumt ut, du. Kanskje jeg også tar meg en tur! Og du hørtes ikke emo ut, du hørtes bare ærlig ut. Det er jo egentlig en fin årstid, selvom den er ubehagelig kald og sånt.

    Det er jo bare fint med lange svar! Koselig at jeg fanger oppmerksomheten din da, skal prøve å fortsette med det.

    SvarSlett
  4. Du gode Stine. Du kommer til å finne ute av livet ditt. Uansett! Du kommer til å bevise at du kan. Uansett hva og på hvilken måte! Du kommer til å bli elsket og elske unikt. En gang! Stine tilpasser seg ikke verden som andre. Men verden vil en gang passe deg og. Og uansett hvor lang tid det tar, negative kommentarer på veien du får eller venner du mister, så vil du finne deg. Og du vil finne ut av deg. Og du vil uansett ha noen som følger deg og som aldri viker. Og en gang vil du se alt det. Det er kanskje ikke en trøst i dag. Men vær så snill å finn en grunn til å stå opp hver dag. For om du gjør det vil du en gang finne ut av hva som vil få deg til å ville stå opp hver dag.

    SvarSlett