12.1.10

som regel.

skrivelysten min er tilbake. og alt jeg har lyst til nå er å skrive, bare skrive. selvsagt kan jeg ikke det, for det er så altfor mye å gjøre nå for tiden. men jeg tenkte jeg skulle sette meg til å skrive. her. nå. og bare trosse liten tid. for er det ikke det vi alltid gjør; å trosse vår lille tid på jord, ved å vandre rundt her, meningsløst. for vi burde egentlig ikke bare vandre rundt. vi har ikke tid til det. tiden vår på denne jord er knapp, og det er altfor ofte altfor mye som skal gjøres. som regel. men husk; selv regelen har unntak. men la meg ikke skrive så mye om unntaket. for i dag liker jeg regelen. regelen, ja, det er en pussig greie. vi alle liker jo regler. alle må like regler. foruten regler får vi kaos, og kaos vil man unngå. så hva er det man trenger? jo, regelen.

og i dag gjelder denne regelen;  
vær klar over at problemer finnes,
men ikke fokuser på de.


2 kommentarer:

  1. Jeg vet ikke hva jeg skal si...

    SvarSlett
  2. Jeg har det helt greit. Driver å vingler mellom å få være her jeg er (åpen institusjon) til lukket institusjon. De er usikker på hvor jeg hører hjemme. Men jeg har bare lyst å bli her jeg er og sånn tror jeg det forblir. Har det egentlig ganske Ok.

    Hvordan går det med deg da ?

    Klem, Vikkan.

    SvarSlett