27.1.10

short update.

jeg ligger dårlig an for tiden. ja, virkelig dårlig. sånn dårlig at jeg ikke aner hvor jeg skal gjøre av meg. verden flyter videre, men jeg har ikke sjanse til å følge med den. ting går for fort, og slik som hodet mitt er nå, blir alt bare kaos. angsten følger etter meg, raskere og raskere, og det sammen med søvnproblemene. og greit, jeg har hatt slike problemer en stund nå, så jeg vet at det ordner seg med tiden, men hva om man ikke har tid? hva om man må bli frisk, og ikke når tiden har vært til hjelp. spesielt hardt er det at jeg vet hvor jeg kan finne trygghet. den ene plassen jeg føler meg trygg. men når vedkommende ikke takler at jeg er dårlig, så får jeg klare meg uten.og jeg klandrer h*n ikke, men det er bare så vondt. ja, jeg vet veldig godt at jeg kun klager og syter nå, men jeg synes jeg fortjener det. bare denne ene gangen i alle fall. tusen ting skjer for tiden. tusen metoder har jeg testet ut, uten hell. jeg ser virkelig verdens ende her i fra. men jeg skal ikke dit. ikke ennå. nå skal jeg finne meg en vei ut av dette mørket. når jeg ser alle dere sterke mennesker dere ute får jeg så lyst til å hoppe rundt og være glad. føle ekte lykke. og det er nettopp dèt jeg skal kjempe for: min egen lykke. samt andres, om jeg finner den på veien.


hadde vært fint om du hadde sagt meg noe fint nå. da ville jeg ha smilt. jeg lover.

11 kommentarer:

  1. Du er en fantastisk og sterk person. Dette klarer du fint, Stine :-D

    SvarSlett
  2. jeg er glad i deg. Hjelper det?

    SvarSlett
  3. Er så glad i deg, Stine! Vi må finne på noe snart (etter særemne og musikalen deres kanskje)! <3

    SvarSlett
  4. Anonym: Ohyes, it sure helps.

    Maria: Klart det! <3

    SvarSlett
  5. Håper du er blitt revet ut av den onde sirkelen nå. Har hatt noen venniner som har sletet med det samme.. Iallefall vil jeg bare si at du er en sterk jente, som skriver mange vakkre dikt<3 Og håper du får en strålende da:-)

    www.kaosjenta.blogg.no

    SvarSlett
  6. det glemte jeg å si, om det er til no trøst føler jeg nesten det samme, bare jeg ikke klarer å sette ord på det! Jeg takler ikke en gang å dra på skolen å se de andre elevene takler alt så mye bedre enn meg. det er ille å være sånn, bare vente i hele evigheten på at ting skal bli bedre.. hmm

    kaosjenta

    SvarSlett
  7. Jeg fikk A på eksamen! Og så ble jeg intervjua av avisa om utstillinga vår. men så ble jeg også dårlig, men bare i tre dager. det meste går, og resten går over, bruker veilederen min og si, og det er sant! Det nytter faktisk å være positiv, selv om det er en irriterende lystig tanke...

    SvarSlett
  8. Jeg leste bloggen din så ofte som mulig, for kanskje litt mer enn et halvt år siden. Men så glemte jeg den ut!
    Så tenkte jeg idag: det var jo en blogg jeg var innom så ofte før.. hva het den nå igjen?
    -- åsså kom jeg på det. Å jeg ble overlykkelig for at du lever enda! Det er kjempebra(!), og husk: du er sterk. :)

    SvarSlett
  9. Har det veldig tungt selv for tiden, men ikke gi opp! Vi må klare det :)

    SvarSlett
  10. you guys; i love you all for being you.

    SvarSlett
  11. Sorry at disse ordene kommer litt sent, sjekker ikke bloggen din hver dag lengre desverre...

    Den ekte lykken kommer nok en gang, selv om jeg ikke kan si når den kommer. Du er en så fantastisk jente at du kommer til å finne lykken for du gir ikke opp lett!

    SvarSlett