3.11.09

life update.

sånn, nå er jeg kommet litt mer til hektene, hodemessig. og ja, jeg vet ikke helt hva jeg skal oppdatere dere med, men jeg vil prøve mitt beste, alt kun for dere.

vennemessig har jeg det veldig bra. jeg begynner å innse hvor sinnsykt kule venner jeg har, og ja, jeg elsker de. det er virkelig pain å ikke møte venner de dagene jeg har det for travelt. og det kan virkelig ikke gå mer enn to dager mellom hver gang ser en eller annen venn. venner og familie - det er dèt som teller for meg. hvordan går det med deg og din(-e) venn(-er)?

kjærligheten er det heller ikke mye å klage på. smiler masse hver dag, når jeg tenker på det. er virkelig så godt å være glad i noen, og samtidig vite at det er gjengjeldt. gudene skal vite at kinnene mine er slitne etter all rødmingen og smilingen, kjenner dere igjen følelsen? takk til deg, du som gir meg denne følelsen. du betyr bare mer og mer for meg. det skal være både sikkert og visst.

psykisk går det både opp og ned. har noen gode dager, og noen dårlige. men det er sånn livet skal være, så jeg godtar det. har heldigvis blitt flinkere med å fortelle andre om jeg har en dårlig dag, så de kan hjelpe meg med å holde meg oppe. her mine elskverdige kommer inn (til deres viten: jeg kjemper i mot en viss, stor trang til å taste inn et sånt fjortiss-hjerte nå), og ja, jeg setter virkelig pris på vennene mine. de betyr mye for meg og min psyke.

fysisk går det faktisk svært dårlig med. først lå jeg èn uke til sengs, bokstavelig talt, med influensa type A (H1N1). og etter denne intense influensa-uken, så ringer legen meg og forteller at det mest sannsynlig er lungeinfeksjon som fratar kroppen min pusten (ja, inhalerer som ei gammel kjerring, er virkelig tragisk). men ja, håper ting blir litt bedre etterhvert. skal i alle fall holde meg unna kirke-vennene mine, for er det noe jeg er redd for, så er det gudshelbredelse. høres i prinsippet fint ut, men ja, skummelt òg, som sagt.

hva synes dere om update'n min? selv så ble jeg litt fornøyd. noe mer dere lurer på?
i do really love you; all of my blog-friends.

6 kommentarer:

  1. gudshelbredelse er kjempeskummelt.
    Og av og til, når noen sier at de ble bedre av foreksempel hodepine etter at noen ba for dem, så tenker jeg "jaja, plasebo er en fin ting"
    Men det betyr jo ikke at du skal holde deg unna "kirkefolket"
    :P

    SvarSlett
  2. Vi liker placebo, så absolutt.
    Men skal nok ikke holde meg unna det såkalte kirkefolket mitt, men kanskje holde en viss religiøs avstand -> if you know what i mean.

    SvarSlett
  3. I love u too, Stine!
    Jeg prøver så hardt jeg kan å holde meg oppe.
    Vennene mine har begynt å kontakte meg igjen, og jeg er heldig som har en kjæreste som gjør så mye (litt FOR mye til tider) for at jeg skal ha det bra.
    Jeg håper det meste går i rett vei for deg, det virker litt sånn (?). Og det blir jeg så glad av å lese!
    Og jeg håper ting begynner å gå i rett vei for meg også snart.
    Jeg er glad i deg, vet du <3

    SvarSlett
  4. Oppdateringen var jo dritt bra! Fikk virkelig litt mer innsyn i hvordan du har det akkurat nå. Og jeg er jo så nyskjerrig så jeg elsker jo å lese sånt x)

    Jeg har det i allefall bra her jeg er nå. Jeg er på en akutt instutisjon i Bergen. Skal bli flytte over på en annen instutisjon om noen dager, måneder eller noe. Alt er egentlig veldig usikkert så jeg vet ikke. Men tror ikke jeg blir her så lenge. De snakket om kanskje en jente instutisjon for meg, en av de lå på stord og jeg blir ikke BLID hvis jeg skal flytte fra Bergen! Men de hadde to jente instutisjoner i Bergen også, kanskje jeg kommer inn på en av de. Men ellers går det nå opp og ned som du sier, det klikket for meg og jeg knuste et fat i går, men det gikk bra, jeg tok ikke i noen av glasskårene.

    Du får nå gi meg en personlig update på msn eller bloggen en dag hvis du vil :)

    Klem, Vikkan.

    SvarSlett
  5. Så godt å høre en oppdatering fra deg. Jeg tenker på deg og jeg er glad i deg.

    SvarSlett
  6. Kjempebra med oppdatering fra deg <3
    Håper pustingen og lungene blir bedre så fort som mulig, det hørtes ikkje særlig behagelig ut O_o
    Gid <3

    SvarSlett