2.11.09

nytt og bedre liv.

for å være ærlig nå, så aner jeg ikke hva jeg skal skrive. jeg aner ikke hva jeg burde gjøre, eller hva jeg burde si. jeg aner ikke så veldig mye. men det jeg faktisk aner, er at jeg burde komme med en update til dere. og det skal jeg også - i think - bare ikke i kveld. for i kveld har jeg så mange merkelige tanker i hodet, at det hadde bare blitt allikevel. så om jeg redigerer om dette innlegget senere, så håper jeg dere tilgir meg. for om jeg har gjort det, så er det fordi jeg ikke har giddet å skrive et helt nytt et. men ja, som sagt, så får jeg se hva jeg gjør.
det er uansett ny måned, og i denne måneden skal jeg starte nytt og bedre liv. i hope. hva tror dere, blir måneden er bra? i think so.

3 kommentarer:

  1. spørsmålet er ikke om du klarer å begynne et nytt og bedre liv, spørsmålet er hva du mener med et nytt og bedre liv.
    Bare som en liten tankevekker...

    SvarSlett
  2. Jeg håper du får et nytt og bedre liv i så fall <3

    SvarSlett
  3. Jeg tror ikke det går... Livet ditt er fullkomment allerede... Just sayin'...

    SvarSlett