15.11.09

nedtur.

er det greit om jeg forteller at jeg ikke har det bra med meg selv nå? er det greit om jeg forteller at jeg har hatt det helt for jævlig den siste uken? jeg går rundt med en slik usikkerhet i kroppen, hvor jeg er usikker på hva alt og alle føler om meg, synes om meg. kort sagt så føler jeg usikkerheten ovenfor meg selv over til de andre. for jeg takler ikke tanken på at jeg ennå ikke har det bra med meg selv, samtidig som at jeg ikke takler å lyve for meg selv heller. alt føles vanskelig. og ja, jeg vet jeg klarer dette. jeg vet at ting blir bedre. jeg vet at jeg mest sannsynlig er et sterkt menneske, og at ting blir klarere for meg. og jeg gleder meg til den / de dagen(-e) kommer. inntil videre skal jeg vente stille og rolig her i min egen skjulte tankeverden. for jeg tenker en masse tanker, som nesten ingen andre vet om. og det er litt godt. for hva om de hadde fått vite om det? hva om de da hadde skygget banen, holdt seg unna meg. jeg er redd. nesten alle de jeg har åpnet meg opp til, type fortalt absolutt hele historien til, har forlatt meg. de har alle forlatt meg, en etter en. så nå står jeg her; uten mot til å fortelle til folk mer.

vil jeg tislutt ende alene? tror ikke det. håper ikke det.

4 kommentarer:

  1. Du kommenterer jo så mye ellers, så det går helt fint :) det er lov å ta seg en pause fra det meste en gang i blandt.
    Håper alt blir bra snart, DET fortjener DU.

    Jeg "forlater" deg ikke.
    Jeg er glad i deg <3

    SvarSlett
  2. Den dagen kommer, og det blir mange flott, menningsfyllte dager. I denne alderen vi er i 17-18 år, er det mye tungt og hjernen vår er fortsatt ikke ferdig utviklet. Dessuten er vi tenåringer og full i hormoner. Det kommer bedre dager, Stine!

    Klem, Vikkan!

    SvarSlett
  3. Det er helt grei at du forteller at du ikke har det så bra, er det ikke det bloggen er til for? Jeg håper bare at du har en bedre dag i dag og at du ikke blir altfor plaget av vonde tanker.

    SvarSlett