23.5.10

over et år er gått, så derfor...

jeg har hatt i denne bloggen i godt over et år nå. og det er rart. mye som er skjedd. og gjort. og sagt. dette har vært år og måneder bestått av mye handling, tanker og utvikling. på en måte føles det ut som det har gått mye lenger enn et år, men jeg kan se på kalenderen at det ikke har det. for i mitt hodet har jeg gått mang en veier, tenkt uleselige tanker, gjort ubegripelige ting. på godt og vondt. mest godt, vil jeg påstå, men så er jo godhet kun noe relativt. det som kan være det gode for meg er kanskje ikke det gode for deg. men det er greit, det er sånn verden fungerer, sant?

når jeg skriver dette, som forresten er en svært tilfeldig ting (ikke egentlig, jeg har sittet og tenkt ut hva jeg skulle ha skrevet, om jeg skulle ha skrevet et innlegg, lenge, men vi kan late som), så innser jeg hvor mye jeg setter pris på denne bloggen. den har vært med meg i godt og vondt, akkurat som dere lesere. for ja, det er nok dere lesere jeg burde skrive så ufattelig varmt om. men det får bli en annen gang. en gang jeg har tid nok. i mens håper jeg dere leser videre. i tillegg håper jeg dere responderer hva dere synes om det jeg skriver, om du måtte tenke det er positivt / negativt / bra / dårlig / inspirerende / jævlig / tankevekkende / akseptabelt / uakseptabelt.

det kan fort virke som at jeg har tenkt til å legge ned denne bloggen, men det er i så fall feil. for jeg skal ikke slutte. bare fordi det er mimring over det man setter pris på, betyr ikke at man skal slutte. faktisk så tror jeg det er viktig å mimre, men samtidig hele tiden ha blikket framover.

nyt livet videre, kjære lesere, og gled dere til neste post; da kommer nemlig en hemmelighet jeg har ventet med.

2 kommentarer:

  1. Jeg synes du har kjempebra blogg, så jeg er glad du fortsetter ^_^
    Håper det går bra med deg ^_^
    Stooooor klem ^_^ <3 :-*

    SvarSlett
  2. Jeg ble litt bekymra til å begynne med, trodde du skulle avslutte bloggen nå, jeg. Men det er viktig å se tilbake på gode ting! Og siden du spurte, jeg syns det du skriver er inspirerende og det er godt å lese at du har håp, selvom jeg vet at du ikke alltid har det så lett. Jeg bryr meg om deg, søte, og nå ble jeg nysgjerrig på hemmeligheten!

    SvarSlett