20.12.09

a challenge.


om meg:


jeg kan snakke mye, og veldig fort.
jeg er elendig til å tegne.
jeg er huge samantha ronson-fan.
jeg misliker å definere mennesker.
i'm switching between English og norsk.
jeg har deltatt i en musikal.
jeg elsker å lese.
det er for meg de små tingene som telles.
jeg liker å ta bilder.
jeg er kristen.


dette bilder gir meg gode minner.
ganske enkelt fordi hun betyr mye
for meg, og at hun alltid har vært
der når jeg trenger henne.

du vet hvem du er.

dette bildet gir meg dårlige minner.
skal ikke si så altfor mye, fordi
den delen av livet hører fortiden til.

takk for at det nesten er ute av livet mitt.

så til dere lesere:

ta utfordringen går som går utpå:
1. Skriv 10 ting om deg selv.
2. Legg ut et bilde som er et av dine beste minner og fortell om det.
3. Også et bilde du ikke liker.
4. Så utfordrer du minst 5 nye.

ida marie
mette
linn
karoline
daniel

evt andre? - alle skal få.

6 kommentarer:

  1. Det hadde vært spennende å høre om det bilde som hører fortiden til! :-) men forstår om du ikke vil fortelle!^^

    www.kaosjenta.blogg.no

    SvarSlett
  2. Jeg tror vi har en god del til felles, hihi. : )

    SvarSlett
  3. Sv: Hver gang du kommenterer smiler jeg, no kidding. Det du skrev nå var så søtt at jeg ikke helt vet hvor jeg skal gjøre av meg <3

    SvarSlett
  4. Enda en utfordring? (:
    Jeg vet ikke helt om jeg har lyst å ta imot den utfordringen fordi jeg ikke vil legge ut for mye om meg som person siden folk, spesielt søstrene mine kan gjennkjende meg... Men du vet, kanskje jeg tørr etter noen uker! Og så er det jo det med bildene da, jeg tørr ikke legge ut bilde av meg, for det første er jeg svært lite pen, og for det andre så er det med anonymiteten. Men du kjenner meg jo litt bedre enn andre så kanskje jeg kan skrive litt til deg på en E-post? :) Det hadde jo vært litt koselig!

    Så vil jeg si god jul til deg! Du er et utrolig sterkt menneske, Stine, husk det!

    Drøssevis med klemmer, Vikkan.

    SvarSlett