7.10.09

it is what it is.



... nå må man bare bygge seg opp igjen. hjelp?

3 kommentarer:

  1. Det klarer du det Stine!

    Jeg er kjempe glad i deg og jeg har tro på deg! Du kan alltid snakke til meg om du har det vanskelig. Bare send meg en e-mail eller hva som helst. Jeg er innpå omtrent hver dag!

    Mange klemmer, Vikkan.

    SvarSlett
  2. I morgen er det skole igjen! Skal opp klokken syv, hehe, kan ikke huske sist jeg var så tidlig oppe en gang... Skal ta bussen med en jente fra klassen. Hun fant meg på facebook og spurte til og med om nummeret mitt! Tror kanskje jeg kommer til å bli venner med henne, deilig å tenke på egentlig for hun virket ikke fullt så ung som de andre, litt roligere (altså det var hun jeg møtte på bussen). Kan nesten ikke vente med å ta bussen i morgen tidlig, jeg gleder meg!

    God natt da vennen, håper du har det bra! Skriv et innlegg da, for min skyld, jeg liker å lese om hvordan du har det.

    Klem, Vikkan.

    SvarSlett