24.7.10

hvilepause i sjelen.

tankene står stille

roen hviler i kroppen

håpet strømmer til

kanskje,

men bare kanskje

kan jeg få fred

i denne lille kropp

jeg har fått min bekreftelse, og velger å fortsette skrivingen her inne. vet ikke akkurat helt hva jeg skal skrive, men igjen, når vet man sånt? det er mye jeg gjerne vil fortelle dere. dere er tross alt mine små / store / kjente / ukjente - og alltid betydningsfulle - venner. det er som om dere vet endel om livet mitt, om mine opplevelser, om mine tanker. det er godt å kunne komme hit, til dere, og få fortalt dere hva som presses inne. jeg vet jeg ikke er jenta som forteller ting, verken til venner eller familien, men jeg prøver. og jeg skal bli flinkere.

ellers vet jeg virkelig ikke hva mer jeg skal fortelle. det er tusen ting å si. det er tusen ting å beholde i stillheten. det er tusen ting som mellom disse faller. hvor skal jeg putte ordene? hva er det dere vil høre? det er som om jeg nå står på stedet hvil - ventende. aner ikke hva jeg venter på, eller om det i det hele tatt er noe å vente på. men jeg får sitte her i mens, håpe på at tryggheten slår armene om meg. la oss håpe på det.


føler du deg trygg nå?

hva skal til for at du føler deg trygg?

2 kommentarer:

  1. Jeg leser deg! Jeg leser hver eneste setning du skriver, hvert eneste ord jeg ser!

    Unnskyld, vi har vært uten nett her på avdelingen i noen uker. Så jeg har ikke fått lest eller skrevet selv.

    Klem, Vikkan.

    SvarSlett
  2. Vackert!!! Mycket fint!! Hälsningar från Sverige:)

    SvarSlett