21.8.09

jeg trenger hjelp. selvhjelp og vennehjelp.

jeg har tenkt mye den siste tiden. de fleste tankene har gått ut på at jeg må skjerpe meg. jeg kan jo ikke godta å ha det så jævlig uten en gang å prøve og forbedre tilstanden. så jeg har bestemt meg for å endre tankegang. og da mener jeg total endring. blant annet holder jeg på å lese en populær-psykologi-bok med "å bekjempe depresjon" (forfatter er Paul Gilbert) som tittel. straks jeg så den i bokhyllen i en helt tilfeldig butikk forsto jeg hvor perfekt timing dette var. der og da bestemte jeg meg for å gjøre dette til tidenes skoleår. jeg er lei av å føle meg dårlig dag inn og dag ut. så jeg skal gjøre noe. det kommer til å bli et hardt, skummelt, krevende og langsomt arbeide, men det er så absolutt verdt det.

hvordan går det med dere? er lei for at jeg ikke har skrevet på en stund, og men jobber med et lengre innlegg. vær tålmodig, mine venner! for tålmodigheten kan òg være vår venn. noe spesielt dere vil jeg skal skrive om?

4 kommentarer:

  1. godt å se at du skriver igjen :)
    forandringer er vel og bra. husk vi er her og støtter deg på veien.

    klemmer.

    SvarSlett
  2. Det høres så bra ut at du er klar for å endre tankegang og slikt! Jeg har virkelig tro på deg!

    Jeg tenker på deg, og det er bare å skrike ut dersom du trenger enn nett-venn på msn ;)

    SvarSlett
  3. Husk at jeg er alltid her om du trenger meg ;)
    Jeg synes det er kjempebra at du vil jobbe for at ting skal bli bedre! :D
    Stå på, jeg er sikker på at du kan klare det ^_^

    STOOOOOOOOOOOOR klem <3

    SvarSlett
  4. Jeg beundrer deg virkelig for å ville prøve å endre på ting. Det betyr at du ikke har gravd deg altfor langt ned i depresjonen enda! Beklager for dårlig kommentering på meg den siste måneden, men jeg er altså innestengt enda. Jeg skulle kanskje bli utskrevet den 28 august, så nå venter jeg! Stå på videre, jeg skal lese med en gang jeg har et ledig øyeblikk!

    Masse, masse ! Klemmer, Vikkan.

    SvarSlett